Підсанкційним каналам Козака заборонили працювати в Раді – Лозинський

Канали «112», NewsOne і ZIK втратили акредитацію на роботу у Верховній Раді, заявив народний депутат від «Голосу» Роман Лозинський 13 лютого.

«В медведчуківських помийок (мають на увазі канали народного депутата Тараса Козака, які пов’язують із Віктором Медведчуком – ред.) забрали акредитацію на ведення журналістської діяльності в стінах Верховної Ради!» – написав він на своїй Фейсбук-сторінці.

Лозинський нагадав, що звернувся з цією пропозицією до спікера парламенту Дмитра Разумкова минулого тижня.

«Ви чудово пам’ятаєте, як палало в п’ятої колони Кремля «ОПЗЖ». Просто заплющіть очі та уявіть, як палає зараз, коли справу зроблено. Та щоб ми не розслаблялися — це не останні диверсійні ЗМІ в Україні. Але початок вже непоганий», – підсумував депутат.

Читайте також: «Якщо демократії себе не захистять, не буде свободи». Як спільно боротися проти дезінформації?

Роман Лозинський, виступаючи з трибуни 5 лютого, закликав заборонити журналістам «112», NewsOne і ZIK працювати в парламенті і позбавити їх акредитації, аргументуючи, що це наступний крок після застосування санкцій до телеканалів. У «ОПЗЖ» назвали це рішення «перешкоджанням діяльності засобів масової інформації».

У пресслужбі Верховної Ради тоді повідомили Радіо Свобода, що депутати не звертались до них із пропозиціями заборонити журналістам телеканалів «112», NewsOne і ZIK працювати у парламенті.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *